środa, 20 maja 2015

Haul zakupowy-cropp, reserved

Tym razem parę ciuszków z outlet center czyli miejscu gdzie wszystko jest po przecenie. Nie myślcie jednak że jest tam coś łatwo znaleźć ponieważ wiele rzeczy jest w rozmiarze L albo XS. Pomimo tych trudności zawsze coś dla siebie wyszukam i bardzo się ciesze bo mogę kupić fajne ubrania z niewielkie pieniądze.

CROPP

Spódnica
Chciałam sobie kupić właśnie taką trochę dłuższą spódnice ale nie aż do ziemi i ta wydała mi się całkiem fajna. Z tyłu jest dłuższa, z przodu krótsza. Mojej mamie się nie spodobała ale co tam ;)

Bluzka
Zdjęcie nie zbyt wyszło ponieważ napis się świeci, ale już trudno... Zwykła czarna bluzka z fajnym napisem oraz dwoma zamkami na brzegach. Fajna w swojej prostocie jak dla mnie.

Sukienka
Ogólnie nie przepadam za sukienkami ale jak tą zobaczyłam to się zakochałam. Jest taka jakiej szukałam. Fajny kolor, wycięcia na ramionach oraz pasek który dodaje elegancji. Moja ulubiona sukienka, zdecydowanie.

Portfel
Nie miałam w planach kupować portfela ale pomyślałam że przyda mi się taki tym bardziej że w tym dniu portfele były w promocji. Ma świetny łososiowy kolor i tym mnie urzekł.



RESERVED

Narzutka
Kupiłam ją ze względu na to że nie mam aż tak wielu rzeczy które mogłabym ubrać np do kościoła czy na jakieś święto. Jest ona dość duża ale mniejszych nie było. Myślę że będzie fajna na jakieś chłodniejsze dni nawet w lecie.

Koszula

Co to by były zakupy bez koszuli xd A tak serio, staram się nie kupować już koszul bo mam ich całą szafę ale ta mi się bardzo spodobała i była bardzo tania więc wzięłam i nie żałuje. Jest krótsza i szersza niż wszystkie moje. No i ten wzór jest na prawdę mega.

A wam jak się podobają te rzeczy? Piszcie i obserwujcie a postów będzie coraz więcej ;)





4 komentarze:

  1. To chyba nie mój styl, ale bluzka jest ładna :)
    Pytałaś o obs. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.

    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wpadła mi w oko sukienka i narzutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką takich ciuchów,le portfelik bardzo ładny.
    Zapraszam do siebie na youngfreeindependent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka bardzo mi się spodobała:)
    Zapraszamy na naszego bloga o modzie.
    Obserwujemy? Daj znać u nas ♥

    http://our-passiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń