poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Haul zakupowy- House Bershka H&M

Hejka wszystkim.
Dziś chcę wam pokazać parę rzeczy które ostatnio sobie kupiłam. Może coś wam się spodoba ...


Bluzka- HOUSE




Mega mi się spodobała jak ją zobaczyłam. Czarna w białe napisy, pasuje prawie do wszystkiego. No i napis, (wiem że na zdjęciu jest odwrotnie, efekt lustra) LOVE MUSIC cała prawda o mnie. Bluzka porządnie wykonana z trochę dłuższymi rękawkami, ale jak dla mnie fajnie, coś innego. Boje się o napisy przy praniu, ale trzeba będzie uważać.
Zapłaciłam 10 zł ;)

Koszula-HOUSE

Jestem miłośniczką koszul choć tej akurat nie planowałam. Była po przecenie więc po przymierzeniu jej stwierdziłam że wezmę. Jest trochę luźniejsza, materiał jest dość miękki więc będzie się wygodnie nosić.
Zapłaciłam 70 zł

Spodnie-BERSHKA


Jakoś nie zaglądam do tego sklepu za często, ale słyszałam że mają bardzo fajne spodnie więc weszłam i znalazłam takie oto jasne cudeńko. Ogólnie miałam je odłożyć bo gdy przymierzam je w sklepie, wydawało mi się że strasznie mi odstają przy kolanach. Dobrze jednak że tego nie zrobiłam bo przymierzyłam jeszcze raz w domu i się do nich przekonałam. Są one bardzo wygodne z trochę wyższym stanem.
Zapłaciłam 60 zł

Bluzka-H&M

Uwielbiam ją. Ma piękny kolor i świetnie się ją nosi. Przydaje mi się w tym momencie, bo jest jeszcze zimno i nic z krótkim nie założę. 
Zapłaciłam 40 zł

Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga. Zostawcie link do swoich, na pewno zajrzę.

4 komentarze:

  1. Najlepsza koszula i bluzka z House'a *.*
    http://patrzaczboku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna blzuka House'a :) Spodnie też są super ^^ Ogólnie fajny wygląd blooga :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post as always :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń